dinsdag 29 mei 2012

Atelier Mimar

Eindelijk zit er weer schot in de zaak. We zijn bezig om bij ons op zolder mijn eigen atelierruimte te maken. Ik het alles al geschilderd en nu zitten ook de schotten voor de schuine kanten er in.



Volgende week wordt de vloer gelegd en dan moeten de stopcontacten er nog in en de meubels en klaar zijn we! Dan kunnen al mijn spullen naar boven verplaatst worden. Er staat nu heel veel in een slaapkamer, maar dan hebben we in eens een slaapkamer over. En ook in het dressoir in de woonkamer ligt behoorlijk vol met mijn spullen, wat hebben we dan weer in eens veel bergruimte over.

Ik ben van plan workshops te gaan geven aan kleine groepjes tot 6 personen. Bij de meeste workshops kun je pas terecht vanaf 6 personen, maar als je iets wilt doen met je zus(sen) of zo dan gaat dat al niet. De meesten onder ons hebben niet eens zo veel zussen. In eerste instantie begin ik met de workshop sieraden maken. Je kunt zelf bepalen welk sieraad je maken wilt en van welke kralen.

Hebben jullie nog leuke ideeën voor andere workshops?

Ondertussen kun je al wel op mijn webshop kijken waarin ik allerlei (zelfgemaakte) producten verkoop, www.ateliermimar.nl
Ik ben bezig om weer wat nieuwe ontwerpen in de webshop aan te bieden, maar hier moet je nog even geduld voor hebben. Hou de site maar in de gaten zou ik zeggen :)

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten