dinsdag 15 mei 2012

1e blog ooit

Spannend hoor mijn eerste blog. Ik heb zitten denken wat ik hier allemaal wil vertellen, maar laat ik maar eens eerst beginnen om wat over mijzelf te vertellen.
Mijn naam is Alieke en ik ben 26 jaar oud. Ik ben getrouwd in 2010 en nu woon ik in Harderwijk.
Oorspronkelijk kom ik uit Rijssen, maar voor mijn man ben ik verhuisd naar het mooie Harderwijk. Ik vind het heerlijk om hier te wonen, maar soms mis ik mijn familie wel. Maar met alle technieken van nu kunnen we zo even skypen of smsen en gewoon bellen natuurlijk en dat maakt al veel goed. Gelukkig heb ik hier een hele leuke schoonfamilie waar ik ook altijd terecht kan. 

Ik heb een opleiding gevold voor administrateur, boekhouding dus. Op dit moment werk ik een paar uur per week voor Stichting Stephanos om de administratie bij te houden. Deze stichting zorgt voor wees kinderen in Malawi en Zambia. Het voelt gewoon goed om iets te doen voor anderen, ook al is het dan in mijn geval de administratie bijhouden. 
De rest van de week houd ik mij bezig met mijn eigen bedrijf Atelier Mimar. Ik heb een webshop waarin ik sieraden, sjaals, babyslofjes en tassen verkoop en ik maak kleding op maat. Dit is erg leuk om te doen en ook altijd al mijn droom geweest. 
Ook ga ik binnenkort beginnen met het geven van workshops, maar daarvoor zijn we de zolder nog aan het verbouwen. Het is nu wel in de eindfase gelukkig. Ik ben er nu wel achter gekomen dat ik niet zo'n liefhebber van verbouwen ben. Ik heb altijd genoeg ideeën van hoe het  moet worden, maar ik laat het liefst alles uitvoeren. Maar ja zonder de jackpot te winnen is dat niet allemaal mogelijk, maar ik heb een super handige familie die veel helpt en er altijd wat moois van weet te maken. 

Op deze blog ga ik van allerlei dingen posten die ik interessant vind. Mocht je nog ideeën hebben waar je mijn mening over wilt weten dan hoor ik het graag en dan ga ik daar mee aan de slag. 
Ik heb er zin in en ik ben heel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden.

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten