donderdag 24 mei 2012

Trend: Romantic flowers

Nu het zulk heerlijk weer is bedacht ik om eens een blog te doen over een van de laatste trends, romantic flowers. Niet veel van jullie zullen dit weten maar ik heb ook nog een opleiding gedaan voor mode-adviseur. Dit was echt heel erg leuk en het leek mij dan ook leuk om hier is wat mee te gaan doen op mijn blog.


Deze trend richt zich dus het meeste op bloemenprints, maar ook de pastels en de wat wijder vallende kleding stukken passen heel goed bij deze trend. 
Pastelkleuren passen wel niet bij iedereen, maar als je zorgt dat de bovenkant van je kleding (wat dus bij je gezicht zit) in je kleurenschema past dan ziet het er altijd goed uit. 
Ik ben zelf bijvoorbeeld een herfst type en pastelkleuren zijn voor mij dus niet echt geschikt, maar door te zorgen dat er bij mijn gezicht een kleur zit die bij mijn huidskleur e.d. past ziet het er toch goed uit. 
Heeft één van jullie wel eens een kleurenanalyse laten doen? Welk kleurtype ben jij?

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten