vrijdag 31 augustus 2012

Verlanglijstje

Binnenkort ben ik weer jarig en het is dus weer tijd om met een verlanglijstje te komen.
Wat een drama, wat wil ik dit jaar nu weer hebben. Het is altijd leuk om dingen te krijgen, begrijp me niet verkeerd, maar ik moet mijn hersens toch wel erg laten kraken om wat te kunnen bedenken.
Maar goed ik heb mijn hersens eens goed aangespoord en zo waar er kwam een behoorlijk lijstje uit.
Ik had allerlei leuk dingen bedacht, een paar boeken, wat lekkere verzorgingsproducten, leuke dingen voor in huis, maar wat wil het toeval nu..... onze stofzuiger heeft besloten om na een paar minuten zuigen keihard te gaan 'gillen'. Ik schrok me rot de eerste keer dat ie dat deed. In het begin kon je nog gerust de hele benedenverdieping zuigen, maar nu red je dat al niet meer zonder dat die stofzuiger een ontzettend kabaal maakt. Hij wordt ook wel erg warm moet ik zeggen. Je moet dan eerst een half uur wachten zodat hij weer wat afgekoeld is om daarna weer een paar minuten te kunnen stofzuigen voordat het hele proces weer opnieuw begint. Dat schiet niet op dus. Om eerlijk te zijn deze stofzuiger was ook niet super duur, dus dat zal de kwaliteit ook wel niet ten goede komen.
Dus schijnbaar komt er nu toch bovenaan mijn lijstje een goede nieuwe stofzuiger te staan die niet veel lawaai maakt en niet zo warm wordt.
Ik heb een erg mooie gezien van Philips de FC9200/01.

Dit is ook een stofzakloze stofzuiger zoals we nu hebben. Dat bevalt mij erg goed dus daarom lijkt me dat nu ook wel weer wat.
Hebben jullie nog suggesties voor een andere goede stofzuiger?

Ook heb ik wel oren naar een nieuw 'schilderij' voor in de woonkamer. Ik bedoel dan een foto op canvas gedrukt. We hebben nu sinds ons trouwen al hetzelfde 'schilderij' hangen en ik vind het wel leuk om eens wat anders op te hangen.
Hebben jullie ideeën waar mooie 'schilderijen' te koop zijn?

Verzinnen jullie elk jaar weer andere dingen voor je verjaardag of zijn het vaak standaard dingen? Ik ben heel benieuwd wat jullie zouden willen hebben!

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten