maandag 27 augustus 2012

Shopping tripje

Zoals jullie op mijn facebookpagina (www.facebook.com/aliekevandrunen) gezien hebben is mijn zusje een middag langs geweest. We hebben heerlijk met elkaar gekletst, een hotelletje uitgezocht omdat we van onze ouders hun bon voor een Fletcher hotel mogen gebruiken. Ook heeft zij al een voorproefje gezien van de facebookactie die binnenkort komt, dus hou mijn facebookpagina goed in de gaten.
Én we hebben even lekker geshopt!
Natuurlijk kon ik het niet laten om met wat leuks thuis te komen. (gelukkig winkel ik niet zo vaak)
We zijn eerst bij Takko Fashion geweest, waar mijn zusje woont hebben ze die winkel niet dus vandaar.
En daar zag ik een leuke trui en een sjaaltje. Helemaal mijn kleuren (ik ben een herfsttype)!
Ik ben niet zo'n goede fotograaf, maar hieronder een paar foto's van mijn aanwinsten.



Het sjaaltje kan ook heel goed bij de trui gedragen worden, maar hier zie je het sjaaltje op mijn andere aanwinst. Een truitje met driekwart-mouwen en een klein zakje op de borst. Als ander mooi detail zitten er op de schoudernaden goudkleurige ritsjes.



Dit truitje heb ik bij Vero Moda gekocht voor € 14,95.
De trui was trouwens € 19,99 en het sjaaltje € 8,99.
Afgelopen zaterdag heb ik ook al even geshopt met Lucas bij de C&A. En ook daar heb ik wat leuks voor de herfst en winter gevonden.


Een mooie rode blazer van jerseystof, maar doordat het gevoerd is rekt het niet meer. De blazer was € 29,-.
Op die zelfde zaterdag heb ik ook een nieuwe bril uitgezocht. Waarschijnlijk komt die volgende week binnen, ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

En ook heb ik heel wat anders gekocht. Over een poosje ben ik weer jarig en dan wil ik zelf een taart gaan maken. Maar niet zomaar een kwarktaart ofzo, nee een taart met fondant! Er zijn verschillende mensen die ik ken die dat geregeld doen en het lijkt mij zo leuk! Dus ik ga ook een poging wagen. Ik heb dus bij de Xenos fondant gekocht in verschillende kleuren en zo'n ding waarmee je het mooi glad kunt strijken over de taart.




Ook heb ik al een ontwerp bedacht voor de taart. Weten jullie of ik nog meer spullen nodig heb om een taart te maken? Hebben jullie nog tips voor een lekkere vulling? Er zijn er zoveel, maar welke zijn er nou echt lekker?

Zijn jullie ook altijd super enthousiast als je wat nieuws hebt gekocht? Ik wel hoor, ik kan wel blijven zeggen hoe mooi en leuk ik het vind :).

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten