zaterdag 1 september 2012

Leuke win-actie

Ik ben helemaal enthousiast over de nieuwe sieraden die nu in mijn webshop liggen.
Eerder maakte ik alles zelf, maar dat is behoorlijk wat werk. Daarom was ik ook op zoek naar mooie sieraden die al gemaakt zijn. En ik moet zeggen dat ik hele mooie gevonden heb!
En om dit te vieren heb ik nu op Facebook een actie lopen waarbij je een set oorbellen, een armband of een ketting kunt winnen.
Om hier kans op te maken moet je wel de pagina van Atelier Mimar liken en ook kun je mij laten weten of je een voorkeur hebt voor één van de drie sieraden.
Even voor de duidelijkheid:
- de oorbellen worden weggeven bij 75 likes
- de armband bij 150 likes
- en de ketting bij 300 likes
Dus geef dit aan al je vrienden door want hoe sneller deze aantallen bereikt zijn hoe eerder bekend wordt wie de gelukkige winnaars zijn. Deze winnaars worden willekeurig gekozen via www.random.org, dus geen vriendjes politiek :)
Als je de hele collectie wilt zien moet je www.ateliermimar.nl bezoeken en daar kun je alles bewonderen, ook alle sale-artikelen trouwens.
Hieronder vast een voorproefje van één van de nieuwe sieraden.


Dit betekent niet dat ik zelf niks meer maak trouwens, het is veel te leuk om daar mee te stoppen.
Als je leuke ideeën hebt voor een sieraad hoor ik dit graag!

Liefs Alieke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten