dinsdag 24 juli 2012

Vakantie!!

En dan is het (bijna) zover, vakantie!!!
Ik zeg bijna omdat het voor de meeste mensen inderdaad vakantie is, maar Lucas moet deze week nog.
Als ze hard doorwerken hebben ze vrijdag misschien al vrij, maar anders moet hij echt de hele week nog.
Maar goed, het is nu in ieder geval wel vakantieweer, heerlijk!
Ik ben zelfs al heel iets verkleurd. Degenen die mij kennen weten dat ik heel snel verbrand en daarna nog niet  bruin wordt, maar nu ben ik toch echt een klein beetje 'bruin' geworden.
Ik hoorde laatst van pillen die ervoor zorgen dat je al iets 'voorbruint' en daardoor zou je ook minder verbranden. Helaas ben ik de naam van die pillen alweer vergeten, maar ik zou dat nog wel graag willen proberen. Weet iemand van jullie hoe dit heet en waar ik dit kan kopen??
Na al die jaren in mijn witte velletje gezeten te hebben, heb ik mij er ondertussen wel bij neergelegd dat ik nooit een super mooi bruin kleurtje zal krijgen. Dat is natuurlijk ook niet nodig, maar het ziet er wel mooi uit.
Het is vooral heel erg belangrijk jezelf goed te beschermen tegen de UV stralen, want hoe lekker de zon ook is, het is ook slecht voor je huid. Ik gebruik zelf altijd factor 30 om mij zelf te beschermen.
Hoe is het met jullie bruine kleurtje gesteld? Hoor jij wel bij de gelukkigen die snel bruin worden?
Om al helemaal in de vakantiestemming te komen heb ik een lekker zomers plaatje die ik met jullie wil delen.


Ik wilde wel lekker op één van die stoelen zitten....
Gaan jullie dit jaar nog op vakantie? Waar naartoe?
Wij gaan nog wel een weekje weg, maar 'gewoon' in Nederland.
Eerst waren we van plan om naar Portugal te gaan, ik had een goede deal op internet gevonden en geboekt.
Maar een paar dagen later kregen we een mail dat de prijs niet juist vermeld was, of we bijna de helft bij wilden betalen. Ik dacht het niet!
Dat is dus uit eindelijk niet doorgegaan, maar we gaan alsnog lekker weg.

Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben en ik ben benieuwd hoe het was.

Liefs Alieke

2 opmerkingen:

  1. zomerbruin heten die pilletjes.. xxx je nichie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, dat was het. Ik was het alweer vergeten. Ik zal eens kijken of ik het hier ook ergens kan vinden, maar dat moet wel lukken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen