maandag 2 juli 2012

Nieuwe stofjes!

Afgelopen weekend ben ik weer lekker in de stoffenwinkel geweest! Ik vind het heerlijk om daar rond te struinen, alleen was manlief daar minder blij mee. Maar hij moest ook mee, want hij wil graag een hoesje voor zijn telefoon en ja dan moet hij natuurlijk iets zoeken wat hij zelf mooi vind. En hij heeft ook nog wat gevonden hoor.

Ik zelf ging op jacht naar een doorzichtig stofje voor een leuke zomer blouse. Ik wilde heel graag een lekker gekleurd stofje, maar uiteindelijk heb ik dat niet gevonden maar wel een mooie bruin/creme kleurige stof.


Op het donkerbruine zitten kleine goudkleurige stipjes, dit zijn echt 'kleuren' waar ik iedere keer weer voor ga. Maar ja, straks een wit topje er onder en een leuke ketting erbij en ik ben helemaal klaar.

Het stofje wat Lucas uitgekozen heeft voor mijn mobiel gebruik ik ook gelijk om voor de e-reader een hoesje te maken. Echt een jongensstofje met vliegtuigen, maar ja ik vind het prima hoor.


Ook heb ik nog een paar meter fiberfill gekocht voor de boxkleden die nog in de maak zijn en voor de hoesjes. Als hij z'n telefoon dan laat vallen heeft ie een zachte landing :)

Voor welke kleuren kleding of stof kiezen jullie meestal? Of is het heel erg verschillend wat je kiest? Laat het me weten!

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten