vrijdag 13 juli 2012

Update atelierruimte

Even een update over mijn atelierruimte die we op zolder aan het maken zijn.
De tafels die we een poosje terug gekocht hebben staan inmiddels.
De twee 'kleine' tafels waren geen probleem, maar de laatste tafelpoot van de grote tafel wat niet helemaal goed.
Er zat er wel een gat in de poot geboord om de bout in te doen, maar er zat geen schroefdraad in zeg maar.
Ik ben niet echt technisch zoals je aan mijn taalgebruik wel kunt zien, maar ik zeg het maar met mijn eigen woorden anders snap ik er zelf ook niks van :)
Lucas heeft de poot toen mee naar zijn werk genomen en daar heeft hij er een 'schroefdraad' in gezet. Dus is dacht die poot er even snel aan te zetten (dat kan ik dan weer wel...), maar de bout was te smal voor het 'schroefdraad'. Toen heeft Lucas een grotere bout van zijn werk meegenomen, maar deze was te lang. Toen heeft hij weer een kortere meegenomen, maar die was te kort.
Zoals je al begrijpt het heeft even geduurd voordat we eindelijk wat met die tafel konden. Mijn schoonvader heeft toen een bout voor ons opgezocht en deze past!!




Dus nu staan alle tafels en nu begint het er ook echt mooi uit te zien.
Ik heb ook al een grote staande lamp op zolder gezet, deze hebben we een poos geleden van onze buren overgenomen. Zij hadden deze lamp voor hun dochter gekocht omdat zij een nieuwe kamer kreeg, maar zij wilde graag andere kleuren gebruiken. De paarse kleur van de lamp is bijna hetzelfde als de donker kleur die op één muur zit. De lamp zet ik tegen de lichtere muur aan zodat hij lekker op valt.
Hun blij dat ze van de lamp af zijn en ik blij dat het precies de goede kleur is en ook nog een leuke lamp natuurlijk.

We moeten nu nog draden trekken (je ziet ze al op tafel liggen) in 2 stopcontacten en dan kunnen de echte stopcontacten erop en hebben we stroom. Dan nog een paar boekenplanken aan de muur en dan kan alles naar boven en kan het mooi ingericht worden.

Ik heb echt zin om het helemaal in te richten en dan kunnen de workshops beginnen.
Mocht je alvast een afspraak willen maken voor na de vakantie dan kun je een mail sturen naar info@ateliermimar.nl.

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten