vrijdag 8 juni 2012

Atelierruimte

Ik ben super blij met mijn atelierruimte op zolder. De vloer is er gisteren in gelegd, het is een licht grijs eiken vinyl vloer. (een hele mond vol)


En zoals je kunt zien heb ik voor kleuren in paars tinten gekozen. Op de rechtse muur zit een licht paarse kleur, een beetje lila. En op de linkse muur zit een donker paarse kleur. Zelf vind ik het mooi geworden, paars werkt echt inspirerend op mij, het is vrolijk, maar niet overdreven.
Ook de stoelen zijn vanmorgen gebracht. Ze zijn super mooi!



Ik heb er in totaal 8 zodat ik ook voor de workshops genoeg stoelen heb. Ze zitten ook lekker zacht en behoorlijk recht, hier kun je goed op werken. De stoelen zijn niet van echt leer anders was ik een vermogen kwijt geweest, maar ze voelen wel lekker aan.
Nu nog op jacht naar een paar goede tafels en ik kan met inrichten beginnen!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten