dinsdag 19 juni 2012

Accessoire haul

Dit is mijn eerste blog waarin ik dingen laat zien die ik gekocht heb de afgelopen tijd.
In deze blog laat ik de accessoires zien die ik afgelopen maand gekocht heb.
Als eerste heb ik een grote ring gekocht met een grijze steen erin.




De ring is bij de Etos gekocht. Ik was daar een beetje aan het rond snuffelen en ik heb daar super leuke oorbellen gezien. Maar helaas kan ik geen oorbellen in dus keek ik nog even bij de ringen. En daar kwam ik deze mooie grote tegen. De ring is een maat M en past om mijn ringvinger en middelvinger, meestal draag ik hem om mijn middelvinger omdat de ring dan beter in verhouding is met mijn hand. Mijn handen zijn niet zo groot dus vandaar. 

Afgelopen weekend heb ik nog een andere mooie ring gekocht.




Deze ring komt bij de C&A vandaan. Dit is echt een kleur voor mij, koraal! De ring is afgewerkt in goudkleur. Ook deze ring kan om mijn ringvinger en middelvinger, en deze wordt ook meestal om mijn middelvinger gedragen. Dit is echt een mooie zomerse ring. 

Bij de C&A heb ik ook nog 2 dunne riempjes gekocht in zwart en roze.





De riempjes zijn in maat 95 wel een stuk aan de grote kant, maar ik maak er gewoon wat extra gaatjes in en dan past heb prima. Het waren de laatste dus vandaar dat ze er niet meer in mijn maat waren. Onder aan de sluiting hangen een sleutel en een slotje, dit hoor je wel tegen elkaar gaan als je loopt, maar ik vind het erg mooi. De sluitingen zijn bij de riempjes ook in goudkleur. 

Ik ben heel erg blij met de accessoires die ik gekocht heb! Kopen jij ook wel eens accessoires? Wat koop je dan zoal?

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten