maandag 24 november 2014

Devi en ik naar de kapper

Afgelopen woensdag is Devi voor het eerst geknipt. Het ging heel goed. Dat kwam ook omdat hij ondertussen naar zijn neefje en nichtje aan het kijken was. Alleen toen ik zijn hoofdje even voorover moest houden vond hij dat minder, want toen kon hij natuurlijk niks meer zien.
Zijn haar was echt lang, ik kon er wel een staartje van maken. Het hing ook vaak in zijn ogen en dan moest hij weer wrijven om het weg te halen. Nu zit het weer veel beter.
Het enige jammere is dat nu de krullen die hij achterop zijn hoofd had weg zijn, ach ja ik kon het moeilijk alleen daar lang laten :)
De eerste twee foto's zijn voor de knipbeurt.



En deze twee foto's zijn na de knipbeurt.




Zelf ben ik ook weer onder handen genomen. Deze keer ben ik nog iets korter gegaan. Mijn haar was ondertussen alweer behoorlijk gegroeid en ik kreeg het niet meer mooi in model. Nu zit het ook veel speelser, af en toe steken de plukken alle kanten op.
Nou kijk zelf maar wat je ervan vind.
Voor de knipbeurt.

 
En na de knipbeurt.
 
 
Devi is nu weer een ervaring rijker en allebei hebben we weer een goede coupe.
Vinden jullie het ook altijd zo heerlijk als je haar net geknipt is?
 
Liefs,
 
Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten