dinsdag 23 september 2014

(baby)kleding shoplog september

Afgelopen woensdag was er weer een kledingbeurs voor herfst en winter kleding. Ik heb hier weer veel dingen voor Devi gevonden. In totaal was ik 30,50 kwijt voor 11 items waaronder een winterjas. Ik hou er zo van om op zo'n beurs rond te kijken. Meestal is er trouwens veel meer meisjeskleding dan jongenskleding. Ook nu was dat weer zo, ik denk dat het komt omdat je geneigd bent voor een meisje meer kleding te kopen. Zelf heb ik daar nog geen ervaring mee, maar er is gewoon zo veel leuke meisjeskleding te koop. Nou ik zal jullie niet langer in spanning houden, hier zijn alle aankopen.


Hieronder zie je een truitje van L.O.G.G. deze heb ik voor 1,- gekocht. Het is een wat dikker truitje, dus als het wat kouder wordt blijft Devi lekker warm. Het truitje is wat donkerder als op de foto.


Dit is een truitje van de Wibra, ik het het voor 0,50 gekocht. Het is roze, ook weer wat donkerder als op de foto, en ik ben benieuwd of het Devi zal staan. Maar ach voor zo weinig kun je de gok wel wagen toch?


Dit is een broekje van Tik & Tak, deze heb ik voor 1,- gekocht. Het is een maat 92, dus Devi past dit nog lang niet, maar ik vond het een stoer broekje en hij groeit er vanzelf wel in.


Dit is een broekje van Land of the Wolf, ook deze heb ik voor 1,- gekocht. Dit is een maat 86, dus binnenkort kan hij deze ook aan. Het broekje is lekker gevoerd, dus ook wat warmer als het koud is.


Dit is een vestje van Frendz. Heb ik voor 2,- gekocht. Het ziet er zo leuk uit vind ik. Je kunt hier gewoon een romper onder doen, maar ook bijvoorbeeld een blouseje.


Dit is een broekje van Just Small, en deze heb ik voor 4,- gekocht. Het is ook een maat 86, maar dit merk valt altijd wat kleiner dus Devi kan deze iets eerder aan.


Dit is een truitje van Prenatal, deze heb ik voor 1,- gekocht. Groen staat Devi altijd leuk, dus deze moest ik natuurlijk wel meenemen.


Dit is een truitje van Little Boystar, en ook deze heb ik voor 1,- gekocht. Lekker oranje en met een leuke print, altijd goed toch?


Dit is een truitje van Mini Stars, deze heb ik voor 2,- gekocht. Dit is een grijs truitje met een beetje oranje en blauw.


Dit is een truitje van de Hema, en deze heb ik voor 2,- gekocht. Ik vind het een leuk shirt met de 3 erop  en een stukje van een vliegtuig.


En dan de jas, deze is van Cars Jeans en deze heb ik voor 15,- gekocht. Dat 'bont' randje haal ik er waarschijnlijk af en de capuchon kan er ook af. Het is een maatje 92, dus Devi moet hier ook nog in groeien, maar voor van de winter is dit ideaal. En het ziet er ook zo stoer uit :)

 
Dit was alweer een nieuwe shoplog, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/kijken.
 
Liefs,
 
Alieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten