maandag 8 september 2014

Alieke's Favorieten!

Er is weer wat nieuws bij gekomen op mijn blog, Alieke's Favorieten!
Bovenaan vind je een nieuw tabblad, dat Alieke's Favorieten heet. Als je daar op klikt kom je in een soort webwinkel terecht. Hier vind je allerlei producten die ik (heel) goed vind.



Ik zit al een tijdje met het idee in mijn hoofd om een webwinkel te hebben en dit is wel een leuke manier om dat toch te doen. Zo kunnen jullie allemaal meegenieten van de producten die ik goed vind.
Als je op zoek bent naar een bepaald product kun je bekijken of ik iets aanbeveel en misschien vind je zo wel het product dat je zoekt. Er zijn zoveel producten online te vinden dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet en dan is zo'n favorieten pagina wel handig lijkt mij. Als je zelf nog tips hebt voor producten die erbij kunnen hoor ik dat graag dan kan ik het ook eens proberen en dan komt het er misschien ook wel bij te staan :)
Er zullen telkens nieuwe items bij komen in de webwinkel dus het is de moeite waard om steeds even een kijkje te komen nemen.

Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn webwinkel!

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten