donderdag 30 januari 2014

Babykleding shoplog

Gisteravond is er weer een kledingbeurs geweest. Deze keer heb ik shirtjes en broekjes in maat 74 en 80 gekocht. Ik begin met de spullen in maat 74. Het zijn 3 broekjes en 1 shirtje.

 
 
Dit is een mooi ribbroekje van Name it. Ik heb hier 5 euro voor betaald.

 
 
Dit is een lekker soepel grijs broekje van Benneton Baby. Ik heb hier 3 euro voor betaald.

 
 
Dit is een donker grijs spijkerbroekje van Mexx. Ik heb hier ook 3 euro voor betaald.

 
 
Een leuk shirt van Baby boy, het heeft oranje strepen over de mouwen en achterop staat 'Junior 2'. Dit heb ik voor 1 euro meegenomen. 

 
 
Dit zijn de spullen in maat 80. 2 Broekjes en 1 shirtje en 2 truien.

 
 
Dit is een lekker trainingsbroekje. Het is wat donkerder blauw dan hier op de foto. Het is een broekje van de H&M van organisch katoen. Ik heb hier 50 cent voor betaald. 


 
 
Dit is een super stoer spijkerbroekje van Just Small. Ik heb hier 1 euro voor betaald.

 
 
Een super grappig shirtje met een helikopter erop. Die heb ik voor 50 cent meegenomen. 

 
 
Dit is een heerlijk gebreid truitje in rood en grijs, op de foto zie je dit niet heel duidelijk. Het is van het merk Little Boystar. Ik heb hier 3 euro voor betaald.

 
 
En dan als laatste een lekker warme trui met capuchon van Fr3ndz. Het is een donker paars truitje, maar ook deze keer niet heel goed te zien op de foto. Hier heb ik ook 3 euro voor betaald.

 
 
Dat zijn alweer alle aankopen van de kledingbeurs. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien. Heb je nog tips voor andere goedkope kinderkleding of iets anders dan hoor ik dit graag.
 
Liefs Alieke 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten