donderdag 9 januari 2014

Babykleding haul

Omdat ik nog niet genoeg voor Devi gekocht heb de laatste tijd, hier nog een paar dingetjes die ik voor hem besteld en gekocht heb.

Ik zag dat er bij de C&A 25% korting was en dacht, laat ik daar dan maar gebruik van maken. Ik wilde graag een pyjamaatje, zo'n onesie, in maat 62 voor hem hebben. Tot nu toe had hij er een paar in maat 56, maar dat wordt nu wel echt krap. Ik vind het zo fijn dat het uit één stuk bestaat, dan krijgt hij namelijk ook nooit koude voetjes.



Ik heb een leuk pyjamaatje in de kleuren rood, wit en blauw gevonden met een dino erop. Wat wil een jongen nu nog meer!



Ook heb ik een jasje voor hem gekocht voor als het straks echt koud wordt. Ik trek hem nu vaak een dik vest aan als ik hem mee naar buiten neem, maar ook die wordt nu te klein. De jas is maat 68, dan kan hij daar lekker in groeien.



Ook heb ik een mutsje voor hem gekocht, die ook zijn oren bedekt. Ik zelf heb altijd erg last van zere oren als er een koude wind staat. Daar wil ik zijn oortjes goed voor beschermen. En het ziet er zo super lief uit!

Bij de Hema heb ik nog 2 rompertjes voor hem gekocht, een groene en een witte. Ook vonden we daar nog een lief mutsje met een vosje erop, die konden we niet weer staan.



Hebben jullie soms ook de neiging om veel van die leuke dingen voor je kleintje te kopen? Of voor een neefje of nichtje?

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten