maandag 10 februari 2014

Review Etos bobybutter macadamia & shea butter

 
Afgelopen maand heb ik de bodybutter Macademia & Shea butter van de Etos geprobeerd.
Hier voor heb ik nog nooit een bodybutter gebruikt, dus dit was voor mij echt wat nieuws.
De bodybutter zit in een pot van 200 ml. Het is een plastic pot en de etiketten vind ik er mooi uit zien. Als je de dop eraf draait zie je eerst een plastic bescherm kapje. Dit vind ik wel prettig zo komt er niet gelijk allerlei rotzooi in de bodybutter.
 

 
 
De geur van de bodybutter vind ik heerlijk, maar ik vind het wel moeilijk om te omschrijven. Deze bodybutter is speciaal voor de zeer droge huid, ik heb wel een droge huid maar zeer droog wil ik het niet noemen. Deze bodybutter gebruik ik dan ook alleen als ik gedouched heb, dan voelt mijn huid wel erg droog aan. Als ik de bodybutter dan op smeer voelt het gelijk lekker zacht aan. De bodybutter is wel dik om te smeren, veel dikker dan een gewone bodylotion. Daar moest ik wel even aan wennen in het begin, maar nu vind ik het wel prettig.
 
De ingrediƫnten die in de bodybutter zitten zijn redelijk goed. Er zit wel parfum in, wat jammer is omdat je huid daar soms op kan reageren. Er zitten nog een paar stofjes in (Sodium cetearyl sulfate en sodium benzoate) die ook reactie van je huid kunnen veroorzaken. Maar verder ziet het er goed uit.
 
Ik ben wel blij met deze bodybutter van de Etos.
 
Ben jij ook iemand die op let wat er allemaal in producten zit die je gebruikt? Welke producten gebruik jij? Ik ben heel benieuwd om nieuwe dingen te proberen!
 
Liefs Alieke
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten