vrijdag 1 november 2013

Kledingbeurs artikelen deel 2


Een paar weken na mijn eerste bezoek aan een kledingbeurs was er al een volgende. Hier wilde ik natuurlijk ook naar toe, deze keer met een vriendin. Dit zijn al mijn aanwinsten van mijn 2e bezoek aan een kledingbeurs. Deze keer heb ik maatjes 68 gekocht zodat Devi het deze winter kan dragen.



Dit leuke shirt  heeft ook een 2 in 1 look. Het is een lekker stoer shirt. Dit shirtje had ik geloof ik voor € 2,- gekocht.


Dit is een heerlijk warm vest van de Wibra. Er zit een capuchon aan maar dan van een dun stofje, dit vind ik wel prettig want zo'n dikke capuchon is niet echt handig ze liggen er altijd boven op. Dit vest heb ik voor €4,- meegenomen, met hanger en al.


Nu is een leuke trui met roze en blauw, ik vond dit erg leuk. Dit truitje heeft mij € 2,- gekost.


Ook weer een 2 in 1 shirt, ik merk dat ik dit toch wel leuk vind. Dit keer met een blouse. Ook dit shirt was €2,-


En omdat ik er nog niet genoeg van heb, maar weer een 2 in 1 shirt. Ook voor € 2,- meegenomen.


En nog een heerlijk joggingpak. Zo'n soort pakje draagt Devi vaak 's morgens dan is de kamer nog niet echt warm en is dit heerlijk voor hem. En zeg nou zelf hoe stoer wil je zijn 's morgens vroeg :) Dit heb ik meegenomen voor € 7,-


Als ik je nog niet overtuigd had om naar een kledingbeurs te gaan door mijn eerste aankopen, dan misschien nu wel door deze ronde. 
Je kunt trouwens ook je kinderkleding die je nog hebt verkopen op zo'n beurs. Bij de beurzen waar ik ben geweest betaal je € 15,- voor een tafel waar je alles op, onder of boven mag uitstallen. Misschien ook een goed idee. Of organiseer zelf eens zoiets bij jou in de buurt!

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten