woensdag 20 november 2013

Review dagcreme en bodylotion Yves Rocher

Een poosje terug liet ik zien wat ik allemaal voor mijn verjaardag had gekregen.
Nu wil ik jullie laten weten hoe de dagcrème en de bodylotion van Yves Rocher mij bevallen.

Het gaat om de crème Hydra Vegetal gel crème hydratation intense 24H.



Aan de dagcrème moest ik eerst wel wennen. Normaal gesproken smeer ik lekker met een crème en omdat ik een beetje een droge huid heb is dat ook nodig. Maar met deze crème moet ik veel minder gebruiken dan ik gewend ben. Ik kreeg een soort laagje op mijn huid wat niet echt prettig was. Nu ik dit weet, en minder gebruik, bevalt de dagcrème mij heel goed.
Vooral na het douchen voelt mijn huid erg trekkerig en droog aan. Eerder smeerde ik twee lagen crème op voordat het weer goed voelde. Nu smeer ik gewoon een klein beetje van deze dagcrème en het is prima.
De geur is ook fijn, het ruikt erg fris.





Het is wel een beetje jammer dat het in een glazen potje zit. Persoonlijk heb ik mijn crèmes liever in een tube. Dit vind ik makkelijker en ook hygiënischer. Maar een goede crème in een potje zou ik ook wel aanschaffen.

Het gaat om de bodylotion Tradition de Hammam.





De bodylotion zit ook in een pot, ook dit heb ik liever in een tube of pompje.
Aan de geur van deze bodylotion moest ik wel erg wennen. Er zit arganolie in en dat heeft een aparte geur vind ik. Nu ik het een tijdje gebruik ben ik er wel aan gewend geraakt, maar het is niet mijn favoriete geur. De bodylotion smeert wel goed uit en het maakt je huid lekker zacht.

Wat is jullie favoriete dagcrème en bodylotion?

Liefs Alieke

1 opmerking:

  1. Hey Alieke,

    Mmmmmm, echt een meidenblog met cremes en geurtjes. Ik gebruik geen bodylotion. Maar voor gezichtsverzorging gebruik ik de Garnier Pure serie. Dit is speciaal voor de vette tot gemengde huid. Ik wil niets anders meer. Ik kijk uit naar je volgende blog....

    BeantwoordenVerwijderen