woensdag 13 november 2013

FierceinFashion

Hallo allemaal!

Suprise, suprise..... ik heb een nieuwe blog gemaakt speciaal voor mode dingen.
De blog heet www.fierceinfashion.nl en op deze blog ga ik het veel hebben over mode, er komen blogs met inspiratieproducten en er komen ook artikelen op over zelfvertrouwen. Wat dat allemaal met elkaar te maken heeft zul je zelf moeten ontdekken :)

Op dit moment is er een blogpost met een kortingscode bij Zalando online, dus als je hiervan gebruik wilt maken ga dan snel naar www.fierceinfashion.nl en sla je slag!

Ik zou het erg leuk vinden als je mijn blog gaat volgen en het ook aan je vriendinnen door vertelt. Hier meer zielen hoe meer vreugd toch.

Ik ben heel benieuwd wat je van mijn nieuwe blog vind en dit hoor ik dan ook graag!

Op deze blog komen nog gewoon de 'normale' blogs die ik altijd maak, dus wees daar maar niet bang voor.

Liefs Alieke

2 opmerkingen:

  1. Hey Alieke,
    Begrijp ik het goed als dit een officiele website is? Je hebt lef hoor. Ik ga het volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Rianne,
    Ja zeker! Ik vind het gewoon zo leuk, daarom doe ik het ook maar gewoon :)

    BeantwoordenVerwijderen