zaterdag 26 oktober 2013

Kledingbeurs artikelen deel 1

Via deze post wil ik jullie laten zien wat ik tijdens de eerste keer op de kledingbeurs gekocht heb.
Ik ben voor het eerst in mijn leven bij een kledingbeurs geweest. Dit was een beurs met allemaal kinderkleding. Ik had geen idee wat ik kon verwachten en was eigenlijk wel heel benieuwd hoe het zou zijn. Echt voor een paar euro had je hele leuke dingen! Ook zag ik heel vee leuke dingen voor meiden, maar ik moest op jacht voor jongens kleding ook super leuk trouwens.
Ik zal maar gelijk laten zien wat ik allemaal gekocht heb :)


Dit heb ik allemaal voor in totaal €15,- gekocht, nou koopje toch!



Het mooie blauwe shirt van Prenatal heb ik voor € 2,- gekocht. Het shirtje staat Devi super leuk, maar gelijk de eerste keer dat hij het aan had kotste hij er al wat overheen. Een beetje jammer maar gelukkig hebben we daar een wasmachine voor.



Het broekje van Noppies heb ik voor €3,50 op de kop getikt, dit was mijn allereerste aankoop ooit op een kledingbeurs! Het zit Devi helemaal goed en het is ook lekker gevoerd aan de binnenkant.



Het volgende stoere broekje heb ik voor €1,- meegenomen, het ziet er nog super goed uit en de pijpjes kunnen wat omhoog gedaan worden. Dit is nu nog wel nodig voor Devi, maar over een tijdje kunnen ze ook gewoon naar beneden gedragen worden.



Dan heb ik nog een pyjamaatje voor Devi meegenomen. Het is heel zacht en lekker warm. Het enigste nadeel is dat de knoopjes op de rug zitten, maar daar is hij ondertussen al wel aan gewend, dus het valt mee. Er zitten voetjes aan het broekje zodat hij geen koude voeten krijgt 's nachts want Devi wil nog wel eens zijn deken weg trappen, dus erg handig. Dit pyjamaatje heb ik voor €1,50 gekocht.



Dit leuke grijs met fel groene shirtje van Noppies kocht ik ook voor €1,-. Het is niet zo'n dik shirtje maar voor een wat warmere dag kan het heel goed met een romper met lange mouwen er onder.



Dan kocht ik nog een mooi grijs broekje van de Hema voor €4,-. Dit was mijn duurste aankoop, maar het broekje ziet er ook uit alsof het nooit gedragen is.



Dan heb ik het laatste broekje ook weer voor €1,- gescoord. Dit is ook een lekker stoer broekje met slijtplekken op de knieĆ«n, erg leuk vind ik dat.



En het laatste shirt kocht ik weer voor €1,-. Het is een shirt wat een t-shirt over een gewoon shirt lijkt, maar het is gewoon 1 shirtje. Het ziet er ook lekker stoer uit door die letters e.d.

Zijn jullie wel eens bij een kledingbeurs geweest? Wat is het leukste of goedkoopste item wat je ook gekocht hebt?

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten