dinsdag 1 oktober 2013

Verjaardagscadeau's!

Ook dit jaar wil ik jullie weer de cadeau's laten zien die ik voor mijn verjaardag kreeg. Ik vind het zelf ook leuk om dit van anderen te zien, dus bij deze al mijn cadeau's.
Van mijn man kreeg ik een grote bos bloemen, erg mooi vond ik zelf maar ze pasten niet in een 'gewone' vaas. Dus heb ik er maar een hele grote vaas voor gepakt die ik ook nog had en daar staan ze nu in te pronken.



Ook heb ik een hele mooie blazer gekregen die ik heel graag wilde. Het is een donkerblauwe blazer, indigo om precies te zijn, die erg mooi staat vind ik zelf. Deze kleur past goed bij mij omdat ik een herfsttype ben, zwart is te hard voor mij waardoor ik er bleker uit zie.



Ook heb ik een heerlijke dagcrème en een bodycréme gekregen. Daar kreeg ik ook een aantal proefmonsters bij die ik ook eens lekker ga proberen.




Verder kreeg ik nog van mijn schoonfamilie een nekstretcher. Dit ding helpt heel goed als je last van je nek hebt en daardoor ook hoofdpijn krijgt. Ik zal hier in een nieuwe blog uitgebreider op in gaan zodat ik alles uit kan leggen. Ik heb er in ieder geval er veel profijt van!

Ook heb ik een hele mooie plant, een anturium, gekregen met een mooie pot! Heel blij mee.


Van het verjaardagsgeld van mijn ouders heb ik een mooie spijkerblouse gekocht en 2 kettingen. De ketting met het rood lijkt wel goud op de foto, maar het is toch echt zilver.




Van de rest van het geld ga ik nog leuke dingen kopen, eerst maar eens een keuze maken wat ik zal halen :)
Hebben jullie nog goede suggesties?

Liefs Alieke

1 opmerking:

  1. Hey Alieke,

    Ik heb altijd goede opties. Laarzen. Aangezien ik er zelf dol op ben, ha ha ha.

    Gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen