dinsdag 24 september 2013

Schoenenhaul

De afgelopen paar maanden heb ik een paar schoenen gekocht en ik vond het leuk om ze jullie te laten zien.



Redelijk kort nadat ik bevallen was heb ik een paar sandalen gekocht. Toen ik namelijk een keer met Devi naar het ziekenhuis moest, wat ik lopend deed, had ik zulke blaren van mijn instappers dat ik daar echt niet meer in kon lopen. Het was toen nog bloedheet dus op slippers de stad in geweest om sandalen te halen. Nu heb ik de pech dat ik schoenmaat 36 heb, daar heb je steeds minder keus in. Ik had dus wel leuke sandalen gezien, maar ja niet meer in maat 36 te krijgen, grrrr. Maar omdat er toch bandjes om je enkel zitten dacht ik, ik neem gewoon een maat 37.




Op zich gaat dat prima, maar af en toe schraap ik met de voorkant van de sandaal over de grond zoals je misschien wel kunt zien op de foto. Tja die extra cm ben ik natuurlijk niet gewend.
Ook heb ik een paar super mooie booties gekocht bij de Makro.



Ik vond ze gelijk helemaal mooi. Het is een beetje een koraal kleur, niet roze maar ook niet oranje, erg mooi vind ik ze! Het is wel weer wennen om op zulke hakken te lopen voor mij, er zit gelukkig een klein plattootje onder de schoen dat scheelt dan weer iets.
Ook moest ik nodig nieuwe sloffen voor thuis, mijn vorige waren helemaal versleten. Dus bij de Wibra een paar leuke nieuwe gescoord.



Het zijn balerina's met leuke hartjes erop. Het ene paar is donkerblauw met roze hartjes en het andere paar is wit met grijze en roze hartjes. Deze kan ik nu mooi afwisselen.
Met sloffen heb ik meestal wel geluk met mijn maat. Er is er meestal nog wel 1 van maat 36. Trouwens die witte zijn zelfs maat 35, in het begin zitten ze aardig strak maar als ik er een poosje op gelopen heb zitten ze prima.
Hebben jullie ook wel eens problemen om schoenen in de goede maat te vinden?

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten