maandag 8 oktober 2012

Workshops Atelier Mimar

Sinds 4 oktober dit jaar kun je een workshop sieraden maken boeken bij Atelier Mimar!
Ik ben er lang mee bezig geweest om alles op te zetten en om mijn atelierruimte in orde te krijgen, maar nu is het dan zo ver. Tijd voor workshops!
Ik weet niet wat jij ervan vind, maar ik vind workshops altijd super leuk om te doen. Het is altijd gezellig en je maakt of doet ook nog wat leuks.
Tijdens een workshop sieraden maken krijg je natuurlijk ook koffie en/of thee en wat lekkers erbij, dus daarom hoef je het niet te laten.
Je kunt voor een wat kortere versie kiezen van 1,5 - 2 uur of voor 2,5 - 3 uur. In de langere versie kun je een sieraad maken wat iets meer tijd vergt. Een paar voorbeelden van de langere versie:



En een paar voorbeelden van de kortere versie:




In mijn atelierruimte is plaats voor maximaal 8 mensen. Dus er kan alleen geworkshopt worden met kleine groepjes.Dit vind ik zelf ook wel prettig, je kunt dan iedereen goed helpen. In het verleden heb ik geregeld gezocht naar leuke workshops om te doen, maar heel vaak zie je dat je al minimaal met 6-8 mensen moet zijn wil de workshop doorgaan. Nu kun je bij mij dus juist terecht als je niet met zoveel mensen bent en toch een leuke workshop wilt doen.

Als je interesse hebt in een workshop kun je naar mijn website gaan www.ateliermimar.nl en via daar contact met mij opnemen. Op die manier heb ik alle aanmeldingen bij elkaar en kan ik makkelijk zien wel data nog vrij zijn.

Ik heb er super veel zin in en hoop op veel aanmeldingen :-)

Liefs Alieke

Ps: als je nog andere ideeën hebt voor een leuke workshop hoor ik dat graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten