maandag 20 oktober 2014

Nieuw kapsel!

Hallo, hallo!
Deze keer schrijf ik een artikel met een hele andere coupe. Ik zit al een tijdje na te denken over een ander kapsel en afgelopen vrijdag heb ik de knoop eindelijk doorgehakt. Er is een heel stuk vanaf gegaan!
Mijn haar zit nu net boven mijn schouders en ik kan nog net een staartje in, maar dan wel echt een mini staartje hoor :)
Het is wel even wennen met in model brengen, maar oefening baart kunst toch?
Misschien laat ik het over een poosje nog wel iets korter knippen, dan komt er bij mij wat meer slag in en dan zit het altijd beter. Maar nu eerst hier maar eens even goed aan wennen.
Devi vond het prima toen ik vrijdag weer thuis kwam. Hij voelt nu wel geregeld even aan mijn haar, hij merkt dus echt wel dat er wat veranderd is.
Nou hier is dan een foto met het eindresultaat!

 
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Hebben jullie ook al eens voor een heel ander kapsel gekozen? Wat vond je daarvan?
Laat het me weten via een comment!
 
Liefs,
Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten