maandag 31 maart 2014

Babykleding shoplog

Pas ben ik weer naar een kledingbeurs geweest en ook deze keer heb ik weer leuke dingen gevonden.
 
Dit is het totaal van wat ik gekocht heb.

 
Een leuk donkerblauw katoenen broekje van L.O.G.G. van H&M, gekocht voor 2 euro.

 
Een stoere spijkerbroek van H&M, gekocht voor 2 euro.

 
Een stoer shirt van Prenatal, gekocht voor 1 euro.

 
Een leuk bruin t-shirt met een lichtblauw welpje erop van H&M, gekocht voor 2 euro.

 
Een appeltjesgroen t-shirt, gekocht voor 2 euro.

 
Een leuk shirt van Just Small, de sticker boven de 8 moet je even wegdenken die was ik vergeten eraf te halen, gekocht voor 4 euro.

 
Een leuk shirt van Noppies, gekocht voor 3,50.

 
Dit zijn een paar dingen die ik al eerder gekocht had.

 
Een vestje van de Wibra, gekocht voor 7.99

 
Een stoer jasje van de Wibra, gekocht voor 8,99

 
Een pyjamabroek, ook van de Wibra....

 
en het pyjamashirt, samen voor 4,99.
 
Zo zeg dit was weer een hele lijst met allemaal leuke dingen. Laat mij eens weten wat jij het leukst vind uit dit lijstje.
 
Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten