donderdag 20 februari 2014

Devi maand 8

En Devi is alweer 8 maanden oud. De tijd vliegt echt.
Devi doet het heel goed. Afgelopen maand zijn we met z'n allen wel ziek geweest, de griep, maar gelukkig zijn we er weer bovenop.
Deze maand heeft Devi ook zijn tweede tandje gekregen.
Kruipen zit er voorlopig nog niet in denk ik. Ik heb hem al wel een keer op handen en knieƫn gezet, maar hij gaat gelijk weer op zijn buik liggen.
De week voordat Devi 8 maanden oud werd zijn we begonnen met fruithapjes met wat stukjes er in. De eerste keer ging het nog niet zo goed, maar daarna deed hij het heel goed en verslikte zich bijna niet meer.
Devi vind het nu heel interessant om naar monden te kijken. Als je een woord zegt kijkt hij eerst goed naar je mond en begint dan te lachen.
Auto's is helemaal zijn ding, hij vind het prachtig om mee te spelen en kan zich er best lang mee vermaken.
Nou geniet van de foto's :) 

 
Hier ligt Devi in het voedingskussen.

'Even lekker slapen mama'

'Grapje!'

Een voedingskussen is ook handig om goed te kunnen zitten.

Maar niet voor lang want dan moet het weer anders hoor.

Wie is dit nou weer?

Even lekker op het kleed slapen kan ook wel...

Ook af en toe wat staan bij de tafel is leuk, ik moet hem nog wel goed vast houden. 

'Zie je mijn tandjes?'

Voor het eerst mee in de wandelwagen, nu kan hij alles zien!
 
 
 
Ook Devi wil wel eens folders kijken.


 Even de box proeven hoor :)

 
Maar ik lus ook wel een broodje

 
Ik vind met auto's spelen nu al super leuk

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten