dinsdag 11 juni 2013

Week 40 van de zwangerschap

En dan verstrijkt de uitgerekende datum.....
Ik had zo gehoopt dat ons ukje eerder zou komen, maar helaas. Hij heeft er blijkbaar nog geen zin in.
Gister had ik bedacht om maar hard te gaan poetsen zodat het daardoor misschien op gang komt, maar ook dat mocht niet baten. Hij is vannacht vrolijk blijven zitten, letterlijk want hij hield me behoorlijk wakker met z'n getrappel! Nu denk je misschien ach wat schattig, nou ik kan je vertellen dat het nu met 40 weken niet meer zo schattig voelt als hij 's nachts in eens uithaalt met z'n voetje :-(
Je ribben moeten er soms aardig aan geloven en dat voelt niet zo prettig. Overdag gedraagt hij zich wel goed, je voelt z'n voeten dan ook wel, maar meestal niet tegen je ribben.
Ik ben er nu wel echt klaar voor, ook al zie ik toch wel tegen de bevalling op, ik hoop dat hij zich snel aandient.
Het lijkt me ook heerlijk om hem lekker vast te kunnen houden en hem aan de iedereen te laten zien.



Hopelijk was dit de laatste foto van mijn dikke buik.

Zijn er hier nog mama's die tips voor mij hebben voor tijdens de bevalling of daarna? Alles is van harte welkom!

Ik hoop jullie snel te kunnen vertellen dat hij gearriveerd is :)

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten