maandag 3 juni 2013

Week 39 van de zwangerschap

Jaja het is alweer week 39 van mijn zwangerschap!
De tijd vliegt voorbij, maar ik vind het nu toch wel tijd worden dat het gaat gebeuren. Ik moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind hoor een bevalling. Vooral omdat je helemaal niks weet van te voren, wanneer het gebeurt, hoe een wee voelt en hoe lang het gaat duren enzo.
Aangezien ik nogal een controlfreak ben kan ik hier niet zo goed tegen en wordt ik er een beetje chagrijnig van af en toe. Maar dat moet ik maar los laten want ik kan hier toch niks aan doen of veranderen.
De baby ligt er helemaal klaar voor hoorde ik van de verloskundige, dus wat dat betreft kan het echt elk moment gaan gebeuren.
Ik ben zo benieuwd naar ons kleintje! Alleen daarom al kan ik bijna niet meer wachten.




Mijn buik is nu niet meer verder gegroeid. Ook mijn gewicht is niet veranderd, nog steeds maar 4 kilo aangekomen in totaal. Ik ben er blij mee want met mijn lengte (1.58 cm) zit je echt niet te wachten om 80 kilo of zo te gaan wegen. Ik zit nu netjes rond de 69 kilo dus dat is prima. Dan hoef ik er trouwens na de tijd ook weer minder af te sporten :-)

Voorlopig moet ik nog maar even geduld hebben denk ik, we zien wel wanneer het allemaal gaat beginnen.
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten