maandag 15 april 2013

Review Etos mama buikbalsem

Vandaag een review over de mama buikbalsem van Etos.
Deze buikbalsem gebruik ik al vanaf dat ik ongeveer 15 weken zwanger was.
In de blijde doos, die ik bij de Etos op kon halen, zat een kleine tube.
Deze ben ik eerst gaan gebruiken. Het beviel mij zo goed dat ik daarna een grote tube van 200 ml gekocht heb.



Deze buikbalsem smeer in 's morgens en 's avonds op mijn buik, borsten, billen en benen. Dat zijn toch vaak de plekken waar je het meeste last van striae krijgt.
Op de tube staat dat het helpt om striae te voorkomen, het verzacht en verkoelt en de shea butter en vitamine E in zit.



Dat het striae zou helpen voorkomen weet ik niet, tot nu toe heb ik er in ieder geval geen last van. Wel weet ik dat het ook vooral erfelijk is of je striae krijgt of niet. Nu heb ik het geluk dat mijn moeder en ook mijn oma's hier geen last van hebben en waarschijnlijk heb ik er tot nu toe daarom ook geen last van. Geen idee of het nog komt en hoe het bij eventuele volgende zwangerschappen verloopt, maar dat zien we dan wel weer.
De geur van de buikbalsem vind ik erg lekker, het doet mij een beetje aan Zwitsal denken. Ik vind het fijn uitsmeren. De laatste tijd smeer ik redelijk royaal met de creme omdat mijn buik nu zo groot is (106 cm). Voor mijn gevoel kan het wel wat extra's gebruiken. Je kunt de creme even iets in laten trekken, maar op zich kun je ook gewoon gelijk je kleding erover heen doen, wat je zelf prettiger vind.
Voor de prijs hoef je deze buikbalsem niet te laten staan. Voor € 4,49 heb je al een grote tube van 200 ml.
Mijn eerste grote tube is nu bijna leeg, maar ik knip dan gewoon de tube doormidden zodat je ook echt alles onderuit kunt halen. Tja, je bent zuinig of je bent het niet ....

Al met al vind ik deze creme een aanrader.
Welke creme gebruik jij of heb je gebruikt? Wat vond je van de creme?
Ik ben heel benieuwd en wie weet ga ik die ook wel testen.

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten