dinsdag 18 september 2012

Update atelierruimte 2

Ondertussen is mijn atelierruimte behoorlijk ingericht, er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren maar toch.
Er hangen nu boekenplanken om boeken en kralen e.d. op te zetten. Ook hangt er een mooie grote klok, alleen nog wel zonder batterij :-)


Zoals je ziet ben ik al druk bezig geweest om weer nieuwe sieraden te maken. Ook staat mijn grote emmer met stofjes er.


En ook liggen er allemaal bladen en knipsels voor inspiratie. En ook nog wat doosjes en tangen, maar dat is omdat de stopcontacten er nog in moeten. Mijn naaimachine staat dus ook nog niet hier boven want dan begin ik niet zo veel natuurlijk.


En ook mijn kledingrekje staat. Hier kan ik mooi gemaakte kleding en sieraden aan hangen. 
De deur moet ook nog weer op zijn plaats gehangen worden, maar er moet eerst nog een stuk van de onderkant af gezaagd worden voordat het past. 
Er moet ook nog een lamp opgehangen worden, een kaal peertje is toch niet zo mooi...
We hebben ook nog een spiegel gekocht, die komt op de deur te hangen. 
Voor het grote dakraam moet ik nog iets verzinnen, want daar komt 's middags de zon door naar binnen branden. We gaan trouwens wel weer de tijd tegemoet dat je alle licht dat binnen komt goed kunt gebruiken dus daar kan ik waarschijnlijk nog wel even mee wachten. 
Al met al vind ik het echt leuk geworden onze zolder, nu alle kleine dingetjes nog en dan is het helemaal workshop proof!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs Alieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten